dimarts, 22 de setembre del 2009

Presentació inicial

Hola! Bé.. em dic Laura i estic estudiant el primer curs de Grau de magisteri de primària. Vinc de la carrera de protocol però vaig veure que no era el que realment volia fer i aquí em teniu, a la universitat Ramon Llull, a la Blanquerna (Facultat de psicologia i ciències de l'educació i de l'esport).

Dir sincerament que amb això de les noves tecnologies sóc bastant nul·la. Mai a l'escola les vaig utilitzar o sí, mínimament i amb això del blog puc dir que sé que em costarà ja que no hi estic acostumada. És el futur i com a mestres però també com a persones hem de saber fer funcionar totes aquests avenços tecnològics i per això intentaré esforçar-me i aconseguir d'aquesta manera millorar aquesta gran mancança que tinc en relació amb les TIC ( Noves tecnologies de la informació i la comunicació).

Som-hi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada