dilluns, 28 de desembre del 2009

Síntesi final


Bé, ja hem acabat la meitat del primer curs i és hora de tancar aquesta part del blog. No sé ni si el farem servir més endavant però ja que l'hem creat, penso que no seria mala idea.
Al començament, creia que no me'n sortiria, era tot un món nou per mi i les coses no em sortien bé, no em sortien com jo volia ja que no hi estava acostumada. Va passar el temps i sé que el vaig tenir una mica oblidat pero quan vaig anar fent intervencions, exercicis, intervencions voluntàries... vaig poder comprovar que no era tan difícil com pensava i tenia assumit així que aquí me veieu, tancant una part del blog i estant satisfeta amb el meu treball.
Sé que les coses sempre poden millorar però penso que pel temps que tinc cada dia m'he esforçat bastant per tenir-ho tot correcte, cosa que primer creia impossible. Fer un blog es una bona manera de treballar diferentes coses, com per exemple: l'assignatura ( en aquest cas GITIC i COED), intentar expresar-te el millor possible, controlant l'ortografia i utilitzant un llenguatge fàcil i entenedor i saber utilitzar aquesta pàgina web (Blogger) ja que és un bon recurs per enseñar als nostres futurs alumnes.

Haig de dir que les dues intervencions que han significat més per mi han estat: per la meva capacitat de reflexió, l'anàlisi d'un anunci i per la qualitat del resultat i el meu aprenentatge la sessió sobre les webquest i els projectes telemàtics. Analitzant l'anunci, em vaig adonar de tot el significat que es podia extreure de les imatges que es veuen a la televisió i la veritat és que em vaig quedar molt satisfeta amb aquesta intervenció. En quant a les webquests i els projectes telemàtics, em va fet molta gràcia aquesta manera d'enseñar i aprendre ja que antigament no es feia i en realitat és una manera que els professors podem tenir perquè les classes es facin més dinàmiques i amenes.
Gràcies per fer-nos descobrir totes aquestes novetats tecnològiques que un per sí sol, o almenys jo, no ho hagués trobat i fet servir mai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada